Pozory

Pozory. Ogólnie temat rzeka. Zaskakujące jest to, że czasami pomimo tego, jak chcemy siebie wykreować w oczach innych, niektórzy powiedzą  coś czego nie chcemy usłyszeć; to nie jesteś ty.  Pada pytanie "skąd wiedzą". Obserwują, po prostu obserwują, bo to my pomijamy szczegóły, które tamci dostrzegą. Zbyt wiele z nas nie zna siebie, chcą być, a nie wiedzą gdzie szukać własnej osoby. Przyznam szczerze, ja jestem takim człowiekiem. Dążę do tego, aby się odnaleźć. Częściej w głowie mam plątaninę myśli, niż porządek, ale mam cele-być szczęśliwą, nie udawać nikogo i w tym miejscu chce oznajmić, że to osiągnę. Są osoby dające mi uśmiech pomimo złości, osoby chcące mi pomóc, osoby słuchające moich problemów, prawdziwych i często ostrych słów. Mam dobrą drogę do celu.
Jestem Karo i kiedyś to co jest marzeniem, będzie rzeczywistością.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz